Wednesday, August 11, 2010

IB batch 4 :)

secara jujurnya , aku mmg sedih gila bila habis graduasi hari tu. Hari yg mana aku berharap dapat borak2 dgn korg lama2, dpat bahan korg, tp apakan daya, nk borak pun, dapat sekejap je, dan ada yg tak dapat borak lgsg sebab masing2 skrg dah sibuk. sedih sedih. lagi sedih sebab aku berharap sgt nk jumpa fikh n he', tp dorg ada kelas pagi tu. aku rindu gila nk borakkkkkkkkkkk. sedih lg bila melihat seketoi2 budak2 ni balik. jumpa lg ke kita lepas ni? sobs3~

bertambah tambah sedih lg bila mengenangkan saat2 kita bersama. Saat2 kita bersuka ria, berduka lara. Saat2 kita berkaroake dalam shower, saat2 main futsal dekat S2, saat2 buka puasa ramai2, saat2 tgk movie hari minggu, saat2 bahan membahan membe2, saat2 main dota, saat2 membe emo, saat2 makan lahuma bersama, saat2bgn lambat pegi kolej, saat2 makan ikan ds petang2. sumpah aku rindu saat tu.
bila dikenangkan, mmg sedih. bila lg kita boleh ada saat macam tu lepas ni kan. lepas ni semua terpisah dgn haluan masing2. sobs3 :(

Tapi sedih lama2 mmg tak guna. jadi disini, aku nk ucapkan SELAMAT BERJAYA RAKAN RAKAN IB BATCH 4, YG LUAR KE YG DALAM KE, KORG TETAP IB BATCH 4. ADA MASA KITA JUMPA. TAKDA MASA? BUAT2 LA ADA MASA. :)

Akhir kata, pantun cliche syikitt~

ada kaca ada gelas,
sudah baca harap balas.

kalau ada sumur di ladang,
boleh hamba menumpang mandi,
kalau ada umur yg panjang,
boleh la kita bertemu lg.

yg benar,
ikmal jambu@taico@taisho :)

3 comments: